Şirket mailleri natroda ve yetersiz geliyor. Webtasarimcimiz google a tasiyalim diyor aylikmail basi 140 tl ödeme yapilacak mış 4 tane mail adresimiz var ayda nerdeyse 600 tl normal mi bu