• 14-09-2009, 13:46:19
    #1
    Domain: encokaranan.com
    Kayıt: 02.11.2008
    Bitiş: 02.11.2009
    Registar: isimtescil

    Domain: ambargo.net
    Kayıt: 12.12.2008
    Bitiş: 12.12.2009
    Registar: isimtescil

    Domain: funda-eryigit.com
    Kayıt: 27.12.2008
    Bitiş: 27.12.2009
    Registar: isimtescil

    Minimum Fiyat: 20 TL
    Bitiş: Perşembe 15:00
    * Satıcı olarak bitiş tarihinden önce satma veya satışı erteleme haklarını elimde tutuyorum.

    Tekliflere göre satışı yapıcam.Ödemeler İşbank Havale/EFT.
    İletişim: fatih.ulas@hotmail.com
  • 14-09-2009, 22:16:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ambargo.net : 20 TL
  • 14-09-2009, 22:22:01
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.r10.net/domain-satis/1962...-kurallar.html
  • 15-09-2009, 00:07:59
    #4
    Teşekkür ederim.Düzenledim.
  • 15-09-2009, 13:26:24
    #5
    ambargo.net için 25 tl geldi pm olarak.
    satış devam ediyor.
  • 15-09-2009, 16:28:13
    #6
    Razorf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ambargo.net için 25 tl geldi pm olarak.
    satış devam ediyor.
    print scrn ile fotosunu çekip koyarmısın ? Nerden bileceğiz o yüzden ?
  • 15-09-2009, 16:30:31
    #7
    Bir de bu çıktı.. Pm olarak teklif gelmiş.. Şifreni verde posta kutuna bakaıp çıkalım gelmiş mi gelmemiş mi... Mantıklı oluyor mu sizce böyle bir mesaj yazmak.. İlanınızı da PM ile verin o zaman..

    Yani Pes....


    Görende kafayı yedi diyecek.. Evet arkadaşlar taktım bu olaylara.. Ama kafayı felan yemedim.. Ortamınızdan rahatsanız benim için sorun değil.. Ama ben değilim ve tepkimi veririm.. Yıllardır böyleyim, böyle olmaya da devam edeceğim.. Bana birşey kazandırmasa da kaybettirmiyor da....

    Razorf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ambargo.net için 25 tl geldi pm olarak.
    satış devam ediyor.
  • 15-09-2009, 16:35:13
    #8
    axikedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir de bu çıktı.. Pm olarak teklif gelmiş.. Şifreni verde posta kutuna bakaıp çıkalım gelmiş mi gelmemiş mi... Mantıklı oluyor mu sizce böyle bir mesaj yazmak.. İlanınızı da PM ile verin o zaman..
    Yani Pes....
    Görende kafayı yedi diyecek.. Evet arkadaşlar taktım bu olaylara.. Ama kafayı felan yemedim.. Ortamınızdan rahatsanız benim için sorun değil.. Ama ben değilim ve tepkimi veririm.. Yıllardır böyleyim, böyle olmaya da devam edeceğim.. Bana birşey kazandırmasa da kaybettirmiyor da....
    Bu kadar kızma axi yavaş yavaş öğrenecekler kuralları.
  • 15-09-2009, 20:39:43
    #9
    Arkadaşlar kusura bakmayın, benim hatam ama.Sorgusuz yargılamanın hoş degil.Sorsaydınız hemen gösterebilirdim.

    Teklif