Bir de bu çıktı.. Pm olarak teklif gelmiş.. Şifreni verde posta kutuna bakaıp çıkalım gelmiş mi gelmemiş mi... Mantıklı oluyor mu sizce böyle bir mesaj yazmak.. İlanınızı da PM ile verin o zaman..
Yani Pes....
Görende kafayı yedi diyecek.. Evet arkadaşlar taktım bu olaylara.. Ama kafayı felan yemedim.. Ortamınızdan rahatsanız benim için sorun değil.. Ama ben değilim ve tepkimi veririm.. Yıllardır böyleyim, böyle olmaya da devam edeceğim.. Bana birşey kazandırmasa da kaybettirmiyor da....
ambargo.net için 25 tl geldi pm olarak.
satış devam ediyor.