3 Domainimi satıyorum - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
3 Domainimi satıyorum
20
●
999
R10.net
Domain Alım & Satım
Domain Genel
3 Domainimi satıyorum
1
2
3
15-09-2009, 21:30:32
#10
yussup
Üyeliği durduruldu
30 tl.
16-09-2009, 10:01:40
#11
Razorf
Evet,
ambargo.net satışı 30 lirayla devam ediyor.
Böyle jenerik domaini kaçırdım diye sonradan üzülmeyin.
Satışlar devam ediyor.
16-09-2009, 10:12:23
#12
spider58
Üyeliği durduruldu
Alıntı
* Satıcı olarak bitiş tarihinden önce satma veya satışı erteleme haklarını elimde tutuyorum.
Bitiş tarihinden öncesine birşey demem ama satırşı erteleme gibi bir hakkın yok kardeş.
16-09-2009, 11:37:57
#13
Razorf
Tamam kardeşim öyle olsun.
17-09-2009, 11:07:54
#14
Razorf
ambargo.net 30 lirayla devam ediyor.
Son 4 saat!
17-09-2009, 11:25:14
#15
CLass16
ambargo.net 'e karşılık izlet.cn ve dinlet.cn 2 sini vereyim ?
17-09-2009, 12:17:18
#16
Razorf
CLass16 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ambargo.net 'e karşılık izlet.cn ve dinlet.cn 2 sini vereyim ?
Teşekkür ederim ama takas düşünmüyorum.
17-09-2009, 15:12:12
#17
yussup
Üyeliği durduruldu
Sati tarihinin son bulmasi dolayisi ile ambargo.net domaini 30 TL ile bende kalmistir.
Lutfem PM yoluyla banka bilgilerinizi gonderiniz...
Tesekkurler...
17-09-2009, 15:22:00
#18
Razorf
ambargo.net, yussup adlı arkadaşımızda kalmıştır.
Diger domainlere min fiyatta teklif gelmedigi için satışı olmamıştır.
Teşekkürler.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler