arkadaşlar dün internetteyiz.biz den domain siparişi verdim ödemeyi anında yaptım ama hala aktif edilmedi.parayı veriyoruz yine mağdur oluyoruz.bana hiç sorun yaşamayacağım mümkünse msn desteği olan FİRMA önerin.
isimtesil.net i önermeyin onların yüzünden pr5 domainimi kullanamamıştım geçen yıl.
Adam Gibi Domain ci
14
●1.366
- 02-03-2007, 12:06:19Üyeliği durdurulduCardCurd;
İşte internetteyiz.biz MSN e Gelse İdi Şuan Bu Yazıyı Buraya Yazmış OLmazdım.(Sen Anlamadım Olayı Heralde)Adam Benim Alan Adımı Açsın,Sonra Beni MSN den Silsin Şeyimde Değil. + İsimtescil Demeyin Lütfen.Orası Kadar İğrenç Yer Azdır Benim Gözümde.Geçen Sene PR5 Alan Adımın NS leri Değişmiyordu Panellerinde.Aylarca Uğraştım.MSN de OLsun,Mailde OLsun,Telefonda OLsun.Adamlar NS Sorunumu Çözemedi.Lütfen Ciddi Bir Önerisi OLan Konuma Cevap Versin. - 02-03-2007, 12:15:57Üyeliği durduruldunatro ve isimtescilin tek farkı var. fiyatıFreeLance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

isimtescilde 5.99 $ natroda 7.99 $ - 02-03-2007, 12:27:24Üyeliği durdurulduKLAVYE BİLGİSAYAR
Firma Düzce'de Ben hep genellikle o firmayı kullanıyorum.
kelebek.gen.tr nin sahibi aynı zamanda
ismail@klavye.com.tr - 02-03-2007, 12:43:32Yıllardır GoDaddy kullanıyorum ve her talebe de cevap veren bir yönetim panelleri var. Az bir ingilizce bilgisiyle her işlemi rahatlıkla yapabilirsiniz. Fiyat konusunda natro vs'den biraz pahalı olabilir ama sürekli indirim kuponları yayınlıyor. Bunları kullanarak ucuz domain satan firmalarla aynı paraya hatta daha ucuza alabiliyorsunuz.
Bu arada (yanlış anlaşılmasın) neden güvenilirliği konusunda kesin bilgi sahibi olmadığınız yerlerden domain alır veya oralara transfer edersiniz, anlamış değilim. Sonuçta dosyalarınızı kaybetseniz de telafisi vardır ama domainin yok!..
