CardCurd;
İşte internetteyiz.biz MSN e Gelse İdi Şuan Bu Yazıyı Buraya Yazmış OLmazdım.(Sen Anlamadım Olayı Heralde)Adam Benim Alan Adımı Açsın,Sonra Beni MSN den Silsin Şeyimde Değil. + İsimtescil Demeyin Lütfen.Orası Kadar İğrenç Yer Azdır Benim Gözümde.Geçen Sene PR5 Alan Adımın NS leri Değişmiyordu Panellerinde.Aylarca Uğraştım.MSN de OLsun,Mailde OLsun,Telefonda OLsun.Adamlar NS Sorunumu Çözemedi.Lütfen Ciddi Bir Önerisi OLan Konuma Cevap Versin.