domainde msn destegine ne gerek var analamıyorum. alırsın domainini panelinden kendin yönetirsin. msn destek olayına adam gibi bi domainci vakit bulamaz saten basını zor kasır
sen isimtescile muracat et en gelişmiş domain panel onlarda var