Anket isimtescil - ihs
Toplam Katılımcı Sayısı: 51
isimtescil - ihs
İsimtescil
%35,29 (18 Oy)
İHS
%64,71 (33 Oy)
  • 23-04-2009, 21:05:06
    #10
    Backlink Hizmetleri
    İsimtescilin pek çok şikayeti var forumda. Konuları da tek tek inceliyorum. ikisini de kullanmamiş olsak da gözlemlerim doğrultusunda İHS Diyorum
  • 23-04-2009, 21:06:11
    #11
    webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kafayla çok gelişiriz biz.
    Gelişmeyle ne ilgisi var ? Kaliteli domainlerimi dandik, yarın ne olacağı belli olmayan domain firmalarındamı tutalım ?
    İsimtescil desen panellerinde millet cirit atıyor.
    İhs desen ticket olmadan bi nane yapamıyosun.

    Tüm domainlerimi godaddye taşımıştım çokta memnunum. Türk firmalarının saçma sapan prosedürleriyle uğraşmak zorunda kalmıyorum
  • 23-04-2009, 21:07:12
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelişmekten kasıt nedir hocam? Kalitesiz hizmete para verip birilerinin cebini doldurarak Türk ekonomisine katkı sağladığını düşünüyorsan bence yanılırsın.Ama serbest piyasa isteyen istediği yerden alsın ben zaten o konuda yorum yapmam
    Siz gidip yabancı firmaları överseniz, elbette onlar ve ülkeleri gelişecektir. Kaç tane yabancı Türk firmalarını kullanıyor? Kötü hizmet verebilir de hepsi mi? Bu kadar tercih yapan insan var, onlar neden Türkleri tercih ediyorlar? Yabancı firmayı kullanın, kullanmayın demiyorum ama söyledikleriniz beni rahatsız etti bende bunları söylemek istedim.
    Saygılar..
  • 23-04-2009, 21:10:11
    #13
    Bunların arasından seçecek olursam ihs derim.
    isimtescil kullanıyordum hizmet yok denecek kadar azdı.İhs ye transfer ettim domainlerimi destek konusunda sorun olmuyor ticketlara en geç 20 dk da cevap aldığımı biliyorum.isimtescilde 1 günü geçtiği olabiliyor.Ayrıca sistemleri hatalarla dolu.Şuanda sağlam olarak görünen eski sistemde enterla birşeyleri onaylıyamıyorsunuz mouse ile tıklayacaksınız illa ticket açıp söylediğinizde sorun olmadığını söylüyorlar...Yeni sistem derseniz zaten hatalarla dolu...ihs de kaliteli hizmeti daha ucuza alabilirsiniz

    Ama şuanda yeni domainlerimi Name.com dan alıyorum tasarımı oldukça basit ve hoş

    Birde yabancıların Türk Firmalarını kullanması biraz zor.Tc kimlik no istiyorlar bildiğim kadarıyla bilindik firmalar TR dışına çalışmıyorlar.Zaten TR'yi idare edemiyorlar diyebiliriz.
  • 23-04-2009, 21:17:58
    #14
    Üyeliği durduruldu
    uzun zamandır isimtescil ile çalışıyorum.
  • 23-04-2009, 22:37:55
    #15
    9 domainim ihs de. en ufak bir sorun yaşamadım.
    + her türlü destek talebime anında cevap geldi.
    başka yerden domain almayı dşünmüyorum şu saatten sonra.
    diğer firmadakileri de transfer ediyorum vakitleri yaklaştıkça.
    ihs'yi gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz...
    iyi çalışmalar dilerim...
  • 23-04-2009, 22:54:40
    #16
    Üyeliği durduruldu
    isimtescil ve godaddy kullanırım
  • 23-04-2009, 23:34:57
    #17
    iRC
    Üyeliği durduruldu
    isimtescil bencede
  • 23-04-2009, 23:37:37
    #18
    Kesinlikle İHS. isimtescili nasıl bu ankete eklediniz şaşırdım doğrusu keşke farklı bi firma olsaydı natro gibi