Bunların arasından seçecek olursam ihs derim.
isimtescil kullanıyordum hizmet yok denecek kadar azdı.İhs ye transfer ettim domainlerimi destek konusunda sorun olmuyor ticketlara en geç 20 dk da cevap aldığımı biliyorum.isimtescilde 1 günü geçtiği olabiliyor.Ayrıca sistemleri hatalarla dolu.Şuanda sağlam olarak görünen eski sistemde enterla birşeyleri onaylıyamıyorsunuz mouse ile tıklayacaksınız illa ticket açıp söylediğinizde sorun olmadığını söylüyorlar...Yeni sistem derseniz zaten hatalarla dolu...ihs de kaliteli hizmeti daha ucuza alabilirsiniz
Ama şuanda yeni domainlerimi Name.com dan alıyorum tasarımı oldukça basit ve hoş
Birde yabancıların Türk Firmalarını kullanması biraz zor.Tc kimlik no istiyorlar bildiğim kadarıyla bilindik firmalar TR dışına çalışmıyorlar.Zaten TR'yi idare edemiyorlar diyebiliriz.