webwelet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu kafayla çok gelişiriz biz.
Gelişmeyle ne ilgisi var ? Kaliteli domainlerimi dandik, yarın ne olacağı belli olmayan domain firmalarındamı tutalım ?
İsimtescil desen panellerinde millet cirit atıyor.
İhs desen ticket olmadan bi nane yapamıyosun.

Tüm domainlerimi godaddye taşımıştım çokta memnunum. Türk firmalarının saçma sapan prosedürleriyle uğraşmak zorunda kalmıyorum