Gelişmekten kasıt nedir hocam? Kalitesiz hizmete para verip birilerinin cebini doldurarak Türk ekonomisine katkı sağladığını düşünüyorsan bence yanılırsın.Ama serbest piyasa isteyen istediği yerden alsın ben zaten o konuda yorum yapmam
Siz gidip yabancı firmaları överseniz, elbette onlar ve ülkeleri gelişecektir. Kaç tane yabancı Türk firmalarını kullanıyor? Kötü hizmet verebilir de hepsi mi? Bu kadar tercih yapan insan var, onlar neden Türkleri tercih ediyorlar? Yabancı firmayı kullanın, kullanmayın demiyorum ama söyledikleriniz beni rahatsız etti bende bunları söylemek istedim.
Saygılar..