• 22-03-2009, 18:16:14
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    valla bende konuyu okumadan herhalde bir kampanya felan yaptılar. Domain alanlara ücretsiz hosting vs verecekler sandım..


    Ücretsiz dahi istemem diye yazacaktım ama yazamadım ki şimdi.
  • 23-03-2009, 12:27:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaklaşık altı ay önce bir yıllık bir adet hosting almışım. Ama hiç kullanmamışım. Gecen gün mail attım bu hosting'i o domainden çıkartında başka bir domainde kullanayım diye. Kabul ettiler
    Sonra tickete yeni kullanacagım domaini yazdım. Şimdi hosting paketi yıllık 20 $ benim 6 ay sürem var. ve benden alanadı değişikliği için 10 $ talep ediyorlar Ben bu 10 doları verecekmişim alanadım değiştirilecekmiş. Altı ay sonra uzatacakmışım yeniden...
    Hala isimtescili savunanlar birkez daha düşünün
    neyseki bir kaç domainim kaldı sadece orada hepsini çektim yavas yavas.
    Konu domain konusu degil ama isimtescil olduğu için buraya açtım.
    Firmayı karalamadan önce biraz okuyunuz prosedörü ve öyle yazınız.Diğer firmaları da araştırınız . Ayıptır yahuuu.

    İsimtescil'de hostingi aldığınız ilk bir ay içerisinde domain değişikliği yapabiliyorsunuz.Ücretsiz,sonraki zamanlarda bedeli var.Benimde öyle bir değişiklik gerekiyordu ve benden de 10usd talep ettiler.

    100 kişiden bir kişida bile sorun oluyorsa o firmada sorun vardır,kabul.Ama öyle abuk sabuk saçmalıklarınızla da firmaları karalamayın.Bu isimtescil olmaz bilmem hangisi olsun fark etmez.

    Eleştirdiğinizde biliniz ki o firma müşteri kaybedecek.Haklıysanız sorun yok,haksızsanız vebali boynunuzadır.

    Burda da sizin cahilliğinizden ötürü haksız bir eleştiriniz var. Az araştırsanız firmaların hepsinin benzer uygulamar yaptığını görürsünüz.
  • 23-03-2009, 17:02:36
    #12
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    natro 1 saat içinde domain değişikliğimi ücretsiz yaptı
    domainleri ben ihs ye taşıdım transfer ücretiçok ucuz
    isimtescil den ihs ye ücretli transfer oluyor mu ? kullanıcılar arası transferle uğraşmak istemiyorum zaten 1 yıl uzatacağım ucuza uzatmış olurum?
  • 23-03-2009, 17:33:14
    #13
    Nupel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Firmayı karalamadan önce biraz okuyunuz prosedörü ve öyle yazınız.Diğer firmaları da araştırınız . Ayıptır yahuuu.
    İsimtescil'de hostingi aldığınız ilk bir ay içerisinde domain değişikliği yapabiliyorsunuz.Ücretsiz,sonraki zamanlarda bedeli var.Benimde öyle bir değişiklik gerekiyordu ve benden de 10usd talep ettiler.
    100 kişiden bir kişida bile sorun oluyorsa o firmada sorun vardır,kabul.Ama öyle abuk sabuk saçmalıklarınızla da firmaları karalamayın.Bu isimtescil olmaz bilmem hangisi olsun fark etmez.
    Eleştirdiğinizde biliniz ki o firma müşteri kaybedecek.Haklıysanız sorun yok,haksızsanız vebali boynunuzadır.
    Burda da sizin cahilliğinizden ötürü haksız bir eleştiriniz var. Az araştırsanız firmaların hepsinin benzer uygulamar yaptığını görürsünüz.
    cahillik? vardır sözleşmesinde muhakkak yoksa talep edemezler zaten. ama bu forumda kaç tane host işi yapan var? bir hesapla. domaini degiştirmek çok zor birşey mi? haklı kazançmı bu 10 dolar? bunun vebali kimin boynuna olacak peki? senin mi? benim mi? turkticaret yapardı eskiden (hatta hala yapıyor) herseye para isterdi dns oluşturmaya bile. hakları nedir bir domainden? yıllık 8 dolar max. fazlasını neden verelim ki? ya da bana dese tamam 10 dolar daha yatır hesabıma ben senin hostingini 6 ay daha uzatayım. o zaman eyvallah. panele girip bir hosting hesabını silmek 30 saniye. yeni bir hosting hesabı oluşturmak 30 saniye. ettimi güzel kardeşim sana 1 dakika. bumudur? tabi ki bu nu okuyanlar değiştirsinler. kullanmasınlar. onlarda hak ettikleri kadarını almaya başlarlar belki. isimtescil diye şu forumda bir arama yapsana? cahillik konusuna gelincede neye göre cahilim ben?

    ayrıca oradan taşıdıgım bir domaini panelimden düşürmediler oysa transfer biteli çok olmuştu ticket açtım dedim böyle böyle domainimi düşürün panelimden bana dedikleri şey neydi biliyormusun? domainin transfer talebi iptal edilmiş. domaini sitemizden uzatınız.. oysa o domaini ben transfer edeli çok olmuştu çok.. şimdi ben cahilim ya anlamıyorum. uzattım oradan da diyelim bunun vebali kimin? senin mi?

    verdiğim rahatsızlıkdan dolayı özür dilerim yöneticiler dilerse konuyu kilitleyebilir. Teşekkürler (by Cahil!)

    TheRAPy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isimtescil den ihs ye ücretli transfer oluyor mu ? kullanıcılar arası transferle uğraşmak istemiyorum zaten 1 yıl uzatacağım ucuza uzatmış olurum?
    aynen isimtescil hesabına gir. domainin whois bilgileri gizli ise kaldır. kilitli ise kilidi aç. transfer kodu al. diğer firmadan transferini gerçekleştir. daha ucuza 1 yıl uzatmış olursun.
  • 23-03-2009, 18:05:34
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cahillik? vardır sözleşmesinde muhakkak yoksa talep edemezler zaten. ama bu forumda kaç tane host işi yapan var? bir hesapla. domaini degiştirmek çok zor birşey mi? haklı kazançmı bu 10 dolar? bunun vebali kimin boynuna olacak peki? senin mi? benim mi? turkticaret yapardı eskiden (hatta hala yapıyor) herseye para isterdi dns oluşturmaya bile. hakları nedir bir domainden? yıllık 8 dolar max. fazlasını neden verelim ki? ya da bana dese tamam 10 dolar daha yatır hesabıma ben senin hostingini 6 ay daha uzatayım. o zaman eyvallah. panele girip bir hosting hesabını silmek 30 saniye. yeni bir hosting hesabı oluşturmak 30 saniye. ettimi güzel kardeşim sana 1 dakika. bumudur? tabi ki bu nu okuyanlar değiştirsinler. kullanmasınlar. onlarda hak ettikleri kadarını almaya başlarlar belki. isimtescil diye şu forumda bir arama yapsana? cahillik konusuna gelincede neye göre cahilim ben?
    ayrıca oradan taşıdıgım bir domaini panelimden düşürmediler oysa transfer biteli çok olmuştu ticket açtım dedim böyle böyle domainimi düşürün panelimden bana dedikleri şey neydi biliyormusun? domainin transfer talebi iptal edilmiş. domaini sitemizden uzatınız.. oysa o domaini ben transfer edeli çok olmuştu çok.. şimdi ben cahilim ya anlamıyorum. uzattım oradan da diyelim bunun vebali kimin? senin mi?
    verdiğim rahatsızlıkdan dolayı özür dilerim yöneticiler dilerse konuyu kilitleyebilir. Teşekkürler (by Cahil!)
    aynen isimtescil hesabına gir. domainin whois bilgileri gizli ise kaldır. kilitli ise kilidi aç. transfer kodu al. diğer firmadan transferini gerçekleştir. daha ucuza 1 yıl uzatmış olursun.
    Belli oluyor işte,sözleşmesinde var olduğunu kabul ediyorsun ve işine gelmediğinde de karalıyorsun.Bişey demiyorum. Bu zihniyetli biri ile tartışamaya bile girilmez.

    Özür falan istemem,ne bir daha boş boş saçma konu açıp zamanımı al,beni rahatsız et ne de özür dile.Git firmadan özür dile...
  • 23-03-2009, 18:09:39
    #15
    ben senden özür dilemedim.

    konuyu uzattıgım için kullanıcılardan özür diledim. yanlış anlaşılmasın..

    tamam ben isimtescil 'le ilgili yaşadıgım problemleri foruma yazayım. sen okuma zamanından gitmesin. gerçi yukarıdaki mesajı bile okumadıgına eminim ama neyse.. iyi günler..
  • 23-03-2009, 18:10:11
    #16
    Üyeliği durduruldu
    isimtescilde 7 tane domainim var hiç sorun yasamadım daha
  • 23-03-2009, 18:13:40
    #17
    Üyeliği durduruldu
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben senden özür dilemedim.
    konuyu uzattıgım için kullanıcılardan özür diledim. yanlış anlaşılmasın..
    tamam ben isimtescil 'le ilgili yaşadıgım problemleri foruma yazayım. sen okuma zamanından gitmesin. gerçi yukarıdaki mesajı bile okumadıgına eminim ama neyse.. iyi günler..
    Ben kullanıcıyım zaten burda,o küçücük beynin bunu kavrayamıyor,tıpkı ticari prosedörü kavrayamadığı için.

    Yaz,cidden haklıysan yaz.Ama mantıklı olsun ,karalama olmasın.
  • 23-03-2009, 18:16:42
    #18
    ticaret demek haksız kazanç mı demektir? neyse senin gibiler oldugu sürece isimtescil vb. firmalar daha çok para kazanırlar bu ticaretten..

    beynime gelince neyse hadi bişey demiyeyim..