ben senden özür dilemedim.

konuyu uzattıgım için kullanıcılardan özür diledim. yanlış anlaşılmasın..

tamam ben isimtescil 'le ilgili yaşadıgım problemleri foruma yazayım. sen okuma zamanından gitmesin. gerçi yukarıdaki mesajı bile okumadıgına eminim ama neyse.. iyi günler..