cahillik? vardır sözleşmesinde muhakkak yoksa talep edemezler zaten. ama bu forumda kaç tane host işi yapan var? bir hesapla. domaini degiştirmek çok zor birşey mi? haklı kazançmı bu 10 dolar? bunun vebali kimin boynuna olacak peki? senin mi? benim mi? turkticaret yapardı eskiden (hatta hala yapıyor) herseye para isterdi dns oluşturmaya bile. hakları nedir bir domainden? yıllık 8 dolar max. fazlasını neden verelim ki? ya da bana dese tamam 10 dolar daha yatır hesabıma ben senin hostingini 6 ay daha uzatayım. o zaman eyvallah. panele girip bir hosting hesabını silmek 30 saniye. yeni bir hosting hesabı oluşturmak 30 saniye. ettimi güzel kardeşim sana 1 dakika. bumudur? tabi ki bu nu okuyanlar değiştirsinler. kullanmasınlar. onlarda hak ettikleri kadarını almaya başlarlar belki. isimtescil diye şu forumda bir arama yapsana? cahillik konusuna gelincede neye göre cahilim ben?
ayrıca oradan taşıdıgım bir domaini panelimden düşürmediler oysa transfer biteli çok olmuştu ticket açtım dedim böyle böyle domainimi düşürün panelimden bana dedikleri şey neydi biliyormusun? domainin transfer talebi iptal edilmiş. domaini sitemizden uzatınız.. oysa o domaini ben transfer edeli çok olmuştu çok.. şimdi ben cahilim ya anlamıyorum. uzattım oradan da diyelim bunun vebali kimin? senin mi?
verdiğim rahatsızlıkdan dolayı özür dilerim yöneticiler dilerse konuyu kilitleyebilir. Teşekkürler (by Cahil!)
aynen isimtescil hesabına gir. domainin whois bilgileri gizli ise kaldır. kilitli ise kilidi aç. transfer kodu al. diğer firmadan transferini gerçekleştir. daha ucuza 1 yıl uzatmış olursun.
Belli oluyor işte,sözleşmesinde var olduğunu kabul ediyorsun ve işine gelmediğinde de karalıyorsun.Bişey demiyorum. Bu zihniyetli biri ile tartışamaya bile girilmez.
Özür falan istemem,ne bir daha boş boş saçma konu açıp zamanımı al,beni rahatsız et ne de özür dile.Git firmadan özür dile...