• 14-09-2022, 15:06:06
    #55
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Domainlerin yarısından çoğu yok. Alan adına basıyorum, bekleyenlerin altında yer alıyor. Ama "Bekleyen başvuru" kısmına taşınmamış. Son yarım saatte 525 domain, parça parça bekleyen başvurular altına taşındı. Ön sipariş kısmında hiçbir değişiklik yok. Önümüzdeki birkaç saat kolay kolay bir şeyler olmayacak düşüncesindeyim. Ancak, hali hazırda boşta olan ve takip ettiğim domainlerin yarısından çoğu da son yarım saat içerisinde gitmiş. Eğer sistem hatası değilse, birileri muhtemelen hala domain alabiliyor. Ancak, sistem hatası olma ihtimali oldukça yüksek. Çünkü rast gele asdfasdfasdfasfasdfadf.com.tr yazdığımda, alınmış görülüyor. Bu kadar deli bir millet olamayız bence
  • 14-09-2022, 15:07:55
    #56
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain bırakmamışsınız teşekkürler...

    keşke herkes 1 adet kayıt başvurusu olsaydı sizin gibi yüzlerce domainin üzerine alan kişiler olmasa keşke.
    Neden hocam? Domaini kullanmak için alıyorum. Satmak için değil. İçinizdeki insanların çoğu, satmak için $4'a domain kayıt edip, 1 ay içerisinde açık arttırma ile satıyorlar. Bunlar sorun değil, fırsatçılık değil, benim kullanacağım domainler mi fırsatçılık sizce? Ayrıca, aldığım domainler hiçbirinizin işine yaramaz. Gidip elin markasının domainlerini almadım ve büyük oranda İngilizce domainler satın alıyorum. Domainleri de boş diye almadım. Tek tek işime yarayacak kelimeleri aldım.
  • 14-09-2022, 15:10:43
    #57
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden hocam? Domaini kullanmak için alıyorum. Satmak için değil. İçinizdeki insanların çoğu, satmak için $4'a domain kayıt edip, 1 ay içerisinde açık arttırma ile satıyorlar. Bunlar sorun değil, fırsatçılık değil, benim kullanacağım domainler mi fırsatçılık sizce? Ayrıca, aldığım domainler hiçbirinizin işine yaramaz. Gidip elin markasının domainlerini almadım ve büyük oranda İngilizce domainler satın alıyorum. Domainleri de boş diye almadım. Tek tek işime yarayacak kelimeleri aldım.
    Tebrikler, risk almışsınız, para vermişsiniz. kimseyi tutan yok, bu kadar fırsat gören varsa para verebilirdi.
  • 14-09-2022, 15:11:33
    #58
    by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain bırakmamışsınız teşekkürler...

    keşke herkes 1 adet kayıt başvurusu olsaydı sizin gibi yüzlerce domainin üzerine alan kişiler olmasa keşke.
    bu nası bi mantık ya sınırlı bir ürünmü alıyorsun sanane kardeşim herkes istediği kadar alır
  • 14-09-2022, 15:14:53
    #59
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Domainlerin yarısından çoğu yok. Alan adına basıyorum, bekleyenlerin altında yer alıyor. Ama "Bekleyen başvuru" kısmına taşınmamış. Son yarım saatte 525 domain, parça parça bekleyen başvurular altına taşındı. Ön sipariş kısmında hiçbir değişiklik yok. Önümüzdeki birkaç saat kolay kolay bir şeyler olmayacak düşüncesindeyim. Ancak, hali hazırda boşta olan ve takip ettiğim domainlerin yarısından çoğu da son yarım saat içerisinde gitmiş. Eğer sistem hatası değilse, birileri muhtemelen hala domain alabiliyor. Ancak, sistem hatası olma ihtimali oldukça yüksek. Çünkü rast gele asdfasdfasdfasfasdfadf.com.tr yazdığımda, alınmış görülüyor. Bu kadar deli bir millet olamayız bence
    hocam yapıyorsun bu sporu
  • 14-09-2022, 15:16:36
    #60
    kNightMare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrikler, risk almışsınız, para vermişsiniz. kimseyi tutan yok, bu kadar fırsat gören varsa para verebilirdi.
    Hocam 1 ayı geçik bir süre, her günüm bu sitede geçti. Açılacağı aylar öncesinden bildirildi. 30 unda açılacaktı, bugüne geçtiler. Geceydi, gündüze aldılar. Aldığım domainlerin bir kısmı da pa 30 40 altı değil. Bir kısmı $5000 değer biçilmiş domainler. Alırken spam skoruna kadar inceledim. 2 harfli de ver, 8 harflide. Hepsini yönetmek zorunda değilim. Yazılım şirketim var. Domainin altına alt yapı kurar, yüzlerce ortaklık yaparım. Her yerden bir yüzde gelse sonsuz döngüde gelir olur. Zaten yaşam modelim de bu. Bir kerede kazanmak değil, tarla ekip beklemek.
  • 14-09-2022, 15:17:11
    #61
    Daha değil
  • 14-09-2022, 15:21:30
    #62
    Caty adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Domainlerin yarısından çoğu yok. Alan adına basıyorum, bekleyenlerin altında yer alıyor. Ama "Bekleyen başvuru" kısmına taşınmamış. Son yarım saatte 525 domain, parça parça bekleyen başvurular altına taşındı. Ön sipariş kısmında hiçbir değişiklik yok. Önümüzdeki birkaç saat kolay kolay bir şeyler olmayacak düşüncesindeyim. Ancak, hali hazırda boşta olan ve takip ettiğim domainlerin yarısından çoğu da son yarım saat içerisinde gitmiş. Eğer sistem hatası değilse, birileri muhtemelen hala domain alabiliyor. Ancak, sistem hatası olma ihtimali oldukça yüksek. Çünkü rast gele asdfasdfasdfasfasdfadf.com.tr yazdığımda, alınmış görülüyor. Bu kadar deli bir millet olamayız bence
    Hocam şimdi belli oldu sistemin neden çöktüğü Gurban olduğuuum bune Ben 3 tane ön sipariş verdim ön sipariş verilmişe başka sitede tekrar verilebiliyor mu? Bilginiz var mı acaba?
  • 14-09-2022, 15:24:44
    #63
    Natro'da durum böyle