by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain bırakmamışsınız teşekkürler...

keşke herkes 1 adet kayıt başvurusu olsaydı sizin gibi yüzlerce domainin üzerine alan kişiler olmasa keşke.
Neden hocam? Domaini kullanmak için alıyorum. Satmak için değil. İçinizdeki insanların çoğu, satmak için $4'a domain kayıt edip, 1 ay içerisinde açık arttırma ile satıyorlar. Bunlar sorun değil, fırsatçılık değil, benim kullanacağım domainler mi fırsatçılık sizce? Ayrıca, aldığım domainler hiçbirinizin işine yaramaz. Gidip elin markasının domainlerini almadım ve büyük oranda İngilizce domainler satın alıyorum. Domainleri de boş diye almadım. Tek tek işime yarayacak kelimeleri aldım.