by_error adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Domain bırakmamışsınız teşekkürler...

keşke herkes 1 adet kayıt başvurusu olsaydı sizin gibi yüzlerce domainin üzerine alan kişiler olmasa keşke.
bu nası bi mantık ya sınırlı bir ürünmü alıyorsun sanane kardeşim herkes istediği kadar alır