• 21-02-2009, 23:40:25
    #28
    bence en iyi firmalardan bir tanesi isimtescil domain işini genelde isimtescilde yapıyorum ve cok memnunum
  • 21-02-2009, 23:48:28
    #29
    Bundan bi ay önce düşen bi domaini uzatma 230 liraydı.Şimdide dediğin gibi 30a düşmüş.
  • 22-02-2009, 01:20:28
    #30
    yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Yada tatildesiniz. Unuttunuz unutmak insanların en doğal halidir. İşte unuttuğunuzda isimtescilde bir domaine iki kat fiyat yazılıyor..
    neredeyse tüm domain firmalarında durum aynıdır, süresi geçmiş bir domaini geri almak için , 2-3 kat fazla ücret talep edilir.
    domain senin için önemliyse o parayı verip domaini alırsın, ki güzel bir domainse zaten takipçisi olur düşmesini beklerler, backorder a girer...
    tüm bunlar olmaması için o parayı verip dominini tekrar geri almak zorundasın, ya da uzatma işlemini illaki son aya son haftaya bırakmayacaksınız...
    3-5 senelik uzatın gitsin
  • 22-02-2009, 01:49:32
    #31
    İsimtescil.net firmasından şu ana kadar bir çok domainim oldu ve şu anda var iç bir sorun yaşamadım.Bir çok firmada bu iş böyledir.Domaininizin bitiş süresini takip edemiyorsanız aradaki farkı ödemeye razı olmalısınız.
  • 22-02-2009, 02:52:33
    #32
    VirtuE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bundan bi ay önce düşen bi domaini uzatma 230 liraydı.Şimdide dediğin gibi 30a düşmüş.
    isimtescilde süre uzadıkça fiyatta yükseliyor.
  • 22-02-2009, 03:52:55
    #33
    ZentaForever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar arkadaşlar demin yaşadıgım bi olay anlatayım ;

    Geçen sene bu gün isim tescilden domain almıştım..süresinin dolmasına az zaman kala mail gelir diye tahmin ediyordum ancak mail felan gelmedi..dün yani 19.02.2009 da domainin süresi dolmuş..domaini geri al a tıklıyorum 30.01 YTL Yazıyor... Normal uzatma 16.00 YTL..!! yazık ya..valla yazık yani koskaca isim tescil 15 YTL için böyle bişi yapıyorsa..150 YTL vereyim..



    Cevabım : Ya bana domainizin süresi dolucak diye mail gelmiyor.. üstelik uzatma bedeli 16 YTL Den 30.44 YTL Oluyor. 31 YTL Yatırıyorum..halen bana 1 YTL Nin Lafını yapıyorsunuz..!!!!!! Millletin kos koca isim tescil dedigi böyle yapıyorsa ben hiç bir şey demiyorum.!

    Yazık ya yemin ediyorum yazık ya..!! ben isim tescil i şirket olarak görüyordum artık gözümde seyyar satıcı kadar değeri kalmadı..!!
    Kesinlikle hatalısın, isimtescili herkes kötülüyor diye bu kadar da acımasız olmayın. İsimtescil kullandığınız mail adresine; 1 ay kala 15 gün kala 10 gün kala... vs. düzenli olarak mail yolluyor.
  • 01-03-2009, 16:58:47
    #34
    ben ihs kullanıyorum oldukça memnunum sonuçta hatırlatma gibi bir zorunlulukları yok fakat mail ve sms ile bilgilendirme yapıyorlar unutman imkansız neredeyse.