Yazık ya : İSİMTECİL .!
33
●2.705
- 22-02-2009, 01:20:28neredeyse tüm domain firmalarında durum aynıdır, süresi geçmiş bir domaini geri almak için , 2-3 kat fazla ücret talep edilir.yaslam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain senin için önemliyse o parayı verip domaini alırsın, ki güzel bir domainse zaten takipçisi olur düşmesini beklerler, backorder a girer...
tüm bunlar olmaması için o parayı verip dominini tekrar geri almak zorundasın, ya da uzatma işlemini illaki son aya son haftaya bırakmayacaksınız...
3-5 senelik uzatın gitsin
- 22-02-2009, 02:52:33isimtescilde süre uzadıkça fiyatta yükseliyor.VirtuE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-02-2009, 03:52:55Kesinlikle hatalısın, isimtescili herkes kötülüyor diye bu kadar da acımasız olmayın. İsimtescil kullandığınız mail adresine; 1 ay kala 15 gün kala 10 gün kala... vs. düzenli olarak mail yolluyor.ZentaForever adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle