Konu
Yazık ya : İSİMTECİL .!
01-03-2009, 16:58:47
#34
doncuan
ben ihs kullanıyorum oldukça memnunum sonuçta hatırlatma gibi bir zorunlulukları yok fakat mail ve sms ile bilgilendirme yapıyorlar unutman imkansız neredeyse.