Konu
Yazık ya : İSİMTECİL .!
22-02-2009, 01:49:32
#31
ibodnmz
İsimtescil.net firmasından şu ana kadar bir çok domainim oldu ve şu anda var iç bir sorun yaşamadım.Bir çok firmada bu iş böyledir.Domaininizin bitiş süresini takip edemiyorsanız aradaki farkı ödemeye razı olmalısınız.