• 24-08-2021, 16:11:57
    #1
    Merhaba, @GuzelNetTr; 'e bu sabah mail atıp bilgilendirdiği için teşekkür ederim.

    Sizleri de bu konuda bilgilendirmek adına bu konuyu açmamda fayda olacağını düşündüm. İyi Forumlar.
  • 24-08-2021, 16:19:36
    #2
    Zama zam, zamlara zam
  • 24-08-2021, 16:22:24
    #3
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=76ku8IvaQQs
  • 25-08-2021, 18:31:12
    #4
    adamlar Türkiyedeki gibi hergün zam yapmıyor 20 senede bir zam geliyor bi zahmet onada sesinizi çıkarmayın.
  • 25-08-2021, 18:57:40
    #5
    OttomanTurks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar Türkiyedeki gibi hergün zam yapmıyor 20 senede bir zam geliyor bi zahmet onada sesinizi çıkarmayın.
    Zamın iyi ya da kötü olduğu konusunda bir yorum yapmadım şahsen konuyu bilgilendirme amaçlı paylaştım
  • 26-08-2021, 00:46:38
    #6
    OttomanTurks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adamlar Türkiyedeki gibi hergün zam yapmıyor 20 senede bir zam geliyor bi zahmet onada sesinizi çıkarmayın.
    Verisign yeni bir karar aldı. Her sene Eylül aylarında yaklaşık % 7 lik bir artış yaşayacağız önümüzdeki 5 sene içerisinde. Türkiye'nin elinde olsaydı tabii % 50 lik artışlar görürdük, orası ayrı mesele..
  • 26-08-2021, 00:47:23
    #7
    Yinemi zam