OttomanTurks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamlar Türkiyedeki gibi hergün zam yapmıyor 20 senede bir zam geliyor bi zahmet onada sesinizi çıkarmayın.
Zamın iyi ya da kötü olduğu konusunda bir yorum yapmadım şahsen konuyu bilgilendirme amaçlı paylaştım