adamlar Türkiyedeki gibi hergün zam yapmıyor 20 senede bir zam geliyor bi zahmet onada sesinizi çıkarmayın.
Verisign yeni bir karar aldı. Her sene Eylül aylarında yaklaşık % 7 lik bir artış yaşayacağız önümüzdeki 5 sene içerisinde. Türkiye'nin elinde olsaydı tabii % 50 lik artışlar görürdük, orası ayrı mesele..