Selamlar arkadaşlar öncelikle zamanında yapmaya vaktim olmadığı için çok sevdiğim bir domaini yenileyemedim 5 haneli güzel bir domaindi ancak yeni vaktim oldu şuan godaddy'ye girdiğimde bana 600 civarı bir ceza çıkardığını gördüm transfer etmek istediğimde müşteri temsilcisi cezayı ödemeden yapamazsınız dedi
ayrıca 2 ay geçmesine rağmen domain daha boşa düşmemiş müşteri temsilcisi ile konuştuğumda boşa düşebilir ama ne zaman düşer bilmiyoruz dedi o zaman ceza ödemek zorunda kalmayacakmışım.
ayrıca bana şöyle bir teklif daha sundular eğer 10 yıl yenilerseniz cezanızı kaldırabiliriz dediler 10 yıl hiçbir domaini yenilemek istemiyorum 10 yıl sonrası için para ödemek istemiyorum sizce ne yapmalıyım düşmesini beklemeli miyim çok canımı sıktı.
Godaddy Ceza İşlemi
12
●222
- 04-02-2021, 13:30:16
- 04-02-2021, 13:31:46domain iyiyse ödeyin, değilse bırakın.Intercomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
e-postalarınızı o domaine bağladıysanız vb. kesinlikle ödeyin. - 04-02-2021, 13:32:33Hocam beklesem domain boşa düşmez mi yaniyalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2021, 13:33:54Düşer ama alan birisi çıkabilir.Intercomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2021, 13:34:26Bazen godaddy kendi alıyor domaini, 1 yıl kadar elinde bekletip satmaya çalışıyor. Satamazsa düşüyor domainIntercomedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2021, 13:35:075 adlı iyi mir alan adı ise, kaçırmayın derim. 5 haneli sağlam kullanıcı adları iyi paralara satılıyor çünkü.
- 04-02-2021, 13:39:23valla hocam mecbur kumar olacak gibi o kadar para ona harcarsam baya maddi krizlere girerim.nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle