yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain iyiyse ödeyin, değilse bırakın.
e-postalarınızı o domaine bağladıysanız vb. kesinlikle ödeyin.
Hocam beklesem domain boşa düşmez mi yani