Selamlar arkadaşlar öncelikle zamanında yapmaya vaktim olmadığı için çok sevdiğim bir domaini yenileyemedim 5 haneli güzel bir domaindi ancak yeni vaktim oldu şuan godaddy'ye girdiğimde bana 600 civarı bir ceza çıkardığını gördüm transfer etmek istediğimde müşteri temsilcisi cezayı ödemeden yapamazsınız dedi
ayrıca 2 ay geçmesine rağmen domain daha boşa düşmemiş müşteri temsilcisi ile konuştuğumda boşa düşebilir ama ne zaman düşer bilmiyoruz dedi o zaman ceza ödemek zorunda kalmayacakmışım.
ayrıca bana şöyle bir teklif daha sundular eğer 10 yıl yenilerseniz cezanızı kaldırabiliriz dediler 10 yıl hiçbir domaini yenilemek istemiyorum 10 yıl sonrası için para ödemek istemiyorum sizce ne yapmalıyım düşmesini beklemeli miyim çok canımı sıktı.