• 14-11-2008, 02:53:54
    #1
    afternic kullanan ve afternicten hiç domain alan varmı? Bir iki sorum olcaktı?
  • 14-11-2008, 21:27:47
    #2
    var kardeş buyur sor
  • 15-11-2008, 19:12:27
    #3
    ya mesela bazı domainlere rastladım çok ucuz geldi.. özellikle birisi nokta.com'a ait bir domain ordaki fiyatı 250$.. acaba ben buna 250dolar teklif etsem(bid now) domaini alabilirmiyim?
  • 15-11-2008, 23:21:30
    #4
    yok alamazsın. Muhtemelen orda satışa çıkaran adam gerçek sahibinden farklıdır. veyahut 250$ açılış fiyatıdır.
  • 16-11-2008, 00:48:23
    #5
    domain fiyatları pahalımı,yoksa Türkiye domain piyasasımı ölü.Türkiye'de onların 700$ istediklerini 10 Ytl'ye alan yok
  • 16-11-2008, 13:45:19
    #6
    herikiside. hiç azımsanmayacak kadar turkce jenerik domainler hep yabancıların elinde.
  • 16-11-2008, 14:34:35
    #7
    elimizdeki jenerikleri satalım ozaman yaf madem o kadar meraklılar
  • 16-11-2008, 17:07:22
    #8
    gayet satılabilir. türkçe idn bile biriktiren yabancı tanıdıklarım var. adamlar kendi dilimizdeki kelimeleri bize satıyorlar. Neler var elinizde pm alabilir miyim?
  • 16-11-2008, 22:02:41
    #9
    defteri(.)net alıyordum burdan pagandan 10 YTL ye acaba defteri.com ne kadar diye mail attım bi yabancıdaydı.. adam 3k dolar dedi.. bi güzel saydırdım