Konu
Afternic kullanan varmı?
16-11-2008, 00:48:23
#5
isletmeci
domain fiyatları pahalımı,yoksa Türkiye domain piyasasımı ölü.Türkiye'de onların 700$ istediklerini 10 Ytl'ye alan yok