Konu
Afternic kullanan varmı?
15-11-2008, 23:21:30
#4
izdombireki
yok alamazsın. Muhtemelen orda satışa çıkaran adam gerçek sahibinden farklıdır. veyahut 250$ açılış fiyatıdır.