Muratcem;
Hemen Sorulara Geçeyim
-Hangi Gün Başvurdun?
-Tam OLarak eComXpo Bunu mu Yazdın?
-# of domains in your account: Buraya Ne Yazdın
Hayırlı Olsun :P
vala 3-4 gün önce başvurmuştum hiçte ümitli değildim

çünkü bir sürü mail denemiştim gelmemişti

şansa bak yaw

adımıda rafael krio yazmıştım



adresimede france merkez yazmıştım


bence yabancı mail uzantıları kullanın arkadaşlar sanırım o sayede geldi
tam olarak eComXpo yazdım evet... hatta en başta bi tanesine eComXpo yazılacak yere abuzer yazmıştım ama domaini alabildim
-# of domains in your account: 15 yazmıştım buraya
saol

bu 3. domain

durmak yok yeni mail açıp yine kayıt olcam
Gmail adlı üyeden alıntı:
Muratcem;
kardeş şifremi unuttum de mailine istet.Benimde başıma geldi hesabın açıldı ama hesap bilgilerini içeren mail gelmemiş.Ben öyle yaptım geldi.
Bence bu kampanya sona erdi.
eComXpo bu şirket geçici bi kampanya yapmış ama sona erdi.Adamlar aynı zamanda Adwords ,yahoo ads msn ads hesapları dağıttılar.
eyvallah saolasın ingilizcem kıt

ben kabul etmediler sanmıştım vala sen olmasan bu domain boşa gidecekti