Gmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muratcem;

Hemen Sorulara Geçeyim

-Hangi Gün Başvurdun?
-Tam OLarak eComXpo Bunu mu Yazdın?
-# of domains in your account: Buraya Ne Yazdın

Hayırlı Olsun :P
vala 3-4 gün önce başvurmuştum hiçte ümitli değildim çünkü bir sürü mail denemiştim gelmemişti şansa bak yaw adımıda rafael krio yazmıştım adresimede france merkez yazmıştım bence yabancı mail uzantıları kullanın arkadaşlar sanırım o sayede geldi

tam olarak eComXpo yazdım evet... hatta en başta bi tanesine eComXpo yazılacak yere abuzer yazmıştım ama domaini alabildim

-# of domains in your account: 15 yazmıştım buraya

saol bu 3. domain durmak yok yeni mail açıp yine kayıt olcam



Gmail adlı üyeden alıntı:
Muratcem;
kardeş şifremi unuttum de mailine istet.Benimde başıma geldi hesabın açıldı ama hesap bilgilerini içeren mail gelmemiş.Ben öyle yaptım geldi.

Bence bu kampanya sona erdi.

eComXpo bu şirket geçici bi kampanya yapmış ama sona erdi.Adamlar aynı zamanda Adwords ,yahoo ads msn ads hesapları dağıttılar.
eyvallah saolasın ingilizcem kıt ben kabul etmediler sanmıştım vala sen olmasan bu domain boşa gidecekti