MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vala 3-4 gün önce başvurmuştum hiçte ümitli değildim çünkü bir sürü mail denemiştim gelmemişti şansa bak yaw adımıda rafael krio yazmıştım adresimede france merkez yazmıştım bence yabancı mail uzantıları kullanın arkadaşlar sanırım o sayede geldi
tam olarak eComXpo yazdım evet... hatta en başta bi tanesine eComXpo yazılacak yere abuzer yazmıştım ama domaini alabildim
-# of domains in your account: 15 yazmıştım buraya
saol bu 3. domain durmak yok yeni mail açıp yine kayıt olcam
eyvallah saolasın ingilizcem kıt ben kabul etmediler sanmıştım vala sen olmasan bu domain boşa gidecekti

Söylediklerimin işine yaraması beni de mutlu etti.Güle güle kullan domainini.