vala 3-4 gün önce başvurmuştum hiçte ümitli değildim

çünkü bir sürü mail denemiştim gelmemişti

şansa bak yaw

adımıda rafael krio yazmıştım



adresimede france merkez yazmıştım


bence yabancı mail uzantıları kullanın arkadaşlar sanırım o sayede geldi

tam olarak eComXpo yazdım evet... hatta en başta bi tanesine eComXpo yazılacak yere abuzer yazmıştım ama domaini alabildim

-# of domains in your account: 15 yazmıştım buraya

saol

bu 3. domain

durmak yok yeni mail açıp yine kayıt olcam
eyvallah saolasın ingilizcem kıt

ben kabul etmediler sanmıştım vala sen olmasan bu domain boşa gidecekti
Söylediklerimin işine yaraması beni de mutlu etti.Güle güle kullan domainini.