• 24-10-2006, 18:49:31
    #10
    yildizhosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    evet hocam onlinenic reseller control panelinde bayiler için hazır dosyalar var onu sitene kurduktan sonra müşteri otomatik olarak da domain kaydı yapabilir her türlü işlemini yapabilir.

    Saygılar
    resellerclub tada böyle bir olay geçerlimi hocam?Benim bildiğim resellerclubda subdomaını a name ile ip ye yönlendirilerek yapılıyor?
  • 25-10-2006, 11:34:57
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resellerclub tada böyle bir olay geçerlimi hocam?Benim bildiğim resellerclubda subdomaını a name ile ip ye yönlendirilerek yapılıyor?
    merhaba

    valla hocam resellerclub hakkında pek bilgim yok

    Saygılar
  • 25-10-2006, 22:26:28
    #12
    Yildizhosting; öncelikle teşekkür ederim..

    Bu paneli sadece kendimiz mi kullanabiliyoruz ? Yoksa; alt bayi ler için de tanımlama yapabiliyormuyuz ?
  • 26-10-2006, 11:46:49
    #13
    akif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yildizhosting; öncelikle teşekkür ederim..

    Bu paneli sadece kendimiz mi kullanabiliyoruz ? Yoksa; alt bayi ler için de tanımlama yapabiliyormuyuz ?
    Merhaba

    bu paneli sadece kendiniz kullanabiliyorsunuz alt bayi olayı yok onlinenic de :S

    Saygılar
  • 04-11-2006, 16:27:59
    #14
    godaddy.com reseller sistemi üzerinde düsünceleriniz nedir?
  • 10-11-2006, 17:18:30
    #15
    OnlineNIC'ten $a$ma derim ben. iyi bir ara$tir farki gorursun
  • 30-01-2016, 16:02:49
    #16
    10 sene önceki konuyu nereden buldunuz hıocam)