Konu
domain bayiliği?
25-10-2006, 22:26:28
#12
akfff
Yildizhosting; öncelikle teşekkür ederim..
Bu paneli sadece kendimiz mi kullanabiliyoruz ? Yoksa; alt bayi ler için de tanımlama yapabiliyormuyuz ?