• 20-10-2006, 10:29:09
    #1
    Domain Bayilik Sistemi düşünüyorum.

    Resellerclub.com' mu, onlinenic.com'u mu tavsiye edersiniz?
    Veya Başka bir servis mi?
  • 20-10-2006, 13:44:07
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba

    şahsi görüşüm : onlinenic

    ben kullanıyorum gayet güzel anında aktivasyon

    Saygılar
  • 21-10-2006, 21:49:42
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ipower de guzel bi arastır
  • 22-10-2006, 21:58:38
    #4
    yildizhosting;
    onlinenicte, kendi sitemizden bağlantı yapabiliyormuyuz? Yani müşteri sitemize girdiğinde, ns leri değiştirebiliyormu?

    (resellerclub'ta turkçe destek ve kendi sitenizden bağlantı var.)
  • 23-10-2006, 09:52:25
    #5
    akif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yildizhosting;
    onlinenicte, kendi sitemizden bağlantı yapabiliyormuyuz? Yani müşteri sitemize girdiğinde, ns leri değiştirebiliyormu?

    (resellerclub'ta turkçe destek ve kendi sitenizden bağlantı var.)
    Merhaba

    evet hocam onlinenic reseller control panelinde bayiler için hazır dosyalar var onu sitene kurduktan sonra müşteri otomatik olarak da domain kaydı yapabilir her türlü işlemini yapabilir.

    Saygılar
  • 23-10-2006, 10:11:35
    #6
    bencede onlinenic ama kaydı biraz zor oluyor
  • 23-10-2006, 10:12:50
    #7
    Merhaba

    hocam ne gibi zor ben aldığımda anında aktif oluyor

    Saygılar
  • 24-10-2006, 11:17:29
    #8
    onlinenic 'i kullanan arkadaşlardan rica etsem panelinin ekran görüntüsünü verebilirlerse çok memnun olurum.

    Kararsız kaldım... resellerclub;her kişiye panel veriyor+türkçe desteğide var..
  • 24-10-2006, 18:09:05
    #9
    akif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlinenic 'i kullanan arkadaşlardan rica etsem panelinin ekran görüntüsünü verebilirlerse çok memnun olurum.

    Kararsız kaldım... resellerclub;her kişiye panel veriyor+türkçe desteğide var..
    Merhaba

    Reseller Control Panelinin resmi