Domain Bayilik Sistemi düşünüyorum.
Resellerclub.com' mu, onlinenic.com'u mu tavsiye edersiniz?
Veya Başka bir servis mi?
domain bayiliği?
15
●1.857
- 20-10-2006, 13:44:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Merhaba
şahsi görüşüm : onlinenic
ben kullanıyorum gayet güzel anında aktivasyon
Saygılar - 23-10-2006, 09:52:25Merhabaakif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet hocam onlinenic reseller control panelinde bayiler için hazır dosyalar var onu sitene kurduktan sonra müşteri otomatik olarak da domain kaydı yapabilir her türlü işlemini yapabilir.
Saygılar - 23-10-2006, 10:12:50Merhaba
hocam ne gibi zor ben aldığımda anında aktif oluyor
Saygılar - 24-10-2006, 18:09:05