• 22-09-2005, 16:32:11
    #10
    trextra adlı üyeden alıntı:
    Nen var kuzum ?
    İşte yeni bir tartışma çıkaracak bir tip daha... Cevap yazmıyorum dostum lüzumsuz cevap yazma bir olur mu dostum, bak laftan anla biraz güzel güzel konuşuyorum, kuzumlu falan da değil bak, hadi yavrum, hadi güzelim, yoluna devamet sen.
  • 22-09-2005, 16:34:40
    #11
    hahaha sudan sebeplerden cıkan muhabbetler: )
  • 22-09-2005, 16:34:42
    #12
    WebSenator adlı üyeden alıntı:
    Vaallaa? Bilgin için sağol. Ben Türkçe'yi doğru kullanma adına bir şeyler söylemek istemiştim, iki satırda katlettin bizi ya.

    h0d.com vardı, dün bakmıştım pending delete.
    dostum bunları nasıl ve nerden bakıyorsun paylaşabilirmisin ?
  • 22-09-2005, 16:36:10
    #13
    EsCTasY adlı üyeden alıntı:
    dostum bunları nasıl ve nerden bakıyorsun paylaşabilirmisin ?
    Tabi neden olmasın.
    http://www.pool.com/viewlist.aspx?ia...sdeletingtoday
  • 22-09-2005, 16:43:20
    #14
    WebSenator adlı üyeden alıntı:
    Teşekkürler dostum
    Dün verdiğin bir domain için backorder yaptım saat 18:00 belli olacak inşallah bende kalır
  • 22-09-2005, 16:50:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    dün aldıgım p06.net domainini isteyen olursa ucuza satarım arkadaşlar
  • 22-09-2005, 16:50:10
    #16
    Üyeliği durduruldu
    WebSenator adlı üyeden alıntı:
    İşte yeni bir tartışma çıkaracak bir tip daha... Cevap yazmıyorum dostum lüzumsuz cevap yazma bir olur mu dostum, bak laftan anla biraz güzel güzel konuşuyorum, kuzumlu falan da değil bak, hadi yavrum, hadi güzelim, yoluna devamet sen.
    Ben yeni falan değilim. Sen sadece yanlış anladın. Ona öyle söylemen komikti. Ben sen yanlış anladın diye ona gülmedim yani. Bunu demek istemiştim. Neyse artık..
  • 22-09-2005, 16:57:35
    #17
    trextra adlı üyeden alıntı:
    Ben yeni falan değilim. Sen sadece yanlış anladın. Ona öyle söylemen komikti. Ben sen yanlış anladın diye ona gülmedim yani. Bunu demek istemiştim. Neyse artık..
    Kardeşim yeni olmadığını biliyorum, (tartışma çıkaracak bir kişi daha anlamında yeni söyledim) bana gülsen de bir şey değişmez zaten, zaten öyle bir çıkışmam da olmadı , analşılan yanlış anlamalar oluyor, sen de yanlış anlıyorsun, kuzum falan konuşmaları , olmuyor böyle yani, kapatalım bu konuyu en iyisi
  • 22-09-2005, 17:04:43
    #18
    ben hem boşta olanlar ve düşmek üzere olanlar demekle ikisinide aynı anda kastetmemiştim aslında.anlatım bozukluğu olmuş yani ikisinede ayrı ayrı bakmak istiyom.yada beraber olarak göstern biyer istemiştim.