• 22-09-2005, 15:56:01
    #1
    mrb.
    bana boşta ve düşücek 3 harfli domain listesi lazım.nerden bulabilirim acaba.
  • 22-09-2005, 16:03:05
    #2
    zis adlı üyeden alıntı:
    mrb.
    bana boşta ve düşücek 3 harfli domain listesi lazım.nerden bulabilirim acaba.
    Bir domain aynı anda hem boşta hem de düşecek olamaz.
  • 22-09-2005, 16:12:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    WebSenator adlı üyeden alıntı:
    Bir domain aynı anda hem boşta hem de düşecek olamaz.
    muahahah. yaw adam boşta ve pending delete olanların listesi genelde aynı listede verildiği için öyle söylemiştir. ehahah
  • 22-09-2005, 16:15:13
    #4
    Misafir
    boşuna uğraşma bu domainlere backorder yapılıyor en kötü ihtimal
  • 22-09-2005, 16:16:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben 5tr.com u regledim godaddy den. sonra adamlar mail attı alamadık diye
  • 22-09-2005, 16:18:47
    #6
    trextra adlı üyeden alıntı:
    muahahah. yaw adam boşta ve pending delete olanların listesi genelde aynı listede verildiği için öyle söylemiştir. ehahah
    Vaallaa? Bilgin için sağol. Ben Türkçe'yi doğru kullanma adına bir şeyler söylemek istemiştim, iki satırda katlettin bizi ya.

    h0d.com vardı, dün bakmıştım pending delete.
  • 22-09-2005, 16:21:23
    #7
    Üyeliği durduruldu
    WebSenator adlı üyeden alıntı:
    Vaallaa? Bilgin için sağol. Ben Türkçe'yi doğru kullanma adına bir şeyler söylemek istemiştim, iki satırda katlettin bizi ya.

    h0d.com vardı, dün bakmıştım pending delete.
    Ben sana gülmedim yanlış anlama. Komikti söylediğin sadece
  • 22-09-2005, 16:24:37
    #8
    trextra adlı üyeden alıntı:
    Ben sana gülmedim yanlış anlama. Komikti söylediğin sadece
    İşte bu daha da komik, benim söylediğim komikti, sen güldün ama bana gülmedin. O sırada Cem YIlmazı reklamlarından birisi oynuyordu, Cem yine espiriyi patlattı ve sende güldün ve onu buraya yazdın öyle mi?
    Neyse şimdi gereksiz flood yapmayalım. Sen güldün, ama ben sana güldüğün için yukarıdaki mesajı yazmadım, sadece ilk mesajı ne amaçla gönderdiğimi yazdım.
  • 22-09-2005, 16:28:50
    #9
    Üyeliği durduruldu
    WebSenator adlı üyeden alıntı:
    İşte bu daha da komik, benim söylediğim komikti, sen güldün ama bana gülmedin. O sırada Cem YIlmazı reklamlarından birisi oynuyordu, Cem yine espiriyi patlattı ve sende güldün ve onu buraya yazdın öyle mi?
    Neyse şimdi gereksiz flood yapmayalım. Sen güldün, ama ben sana güldüğün için yukarıdaki mesajı yazmadım, sadece ilk mesajı ne amaçla gönderdiğimi yazdım.
    Nen var kuzum ?