WebSenator adlı üyeden alıntı:
İşte bu daha da komik, benim söylediğim komikti, sen güldün ama bana gülmedin. O sırada Cem YIlmazı reklamlarından birisi oynuyordu, Cem yine espiriyi patlattı ve sende güldün ve onu buraya yazdın öyle mi?
Neyse şimdi gereksiz flood yapmayalım. Sen güldün, ama ben sana güldüğün için yukarıdaki mesajı yazmadım, sadece ilk mesajı ne amaçla gönderdiğimi yazdım.
Nen var kuzum ?