WebSenator adlı üyeden alıntı:
İşte yeni bir tartışma çıkaracak bir tip daha... Cevap yazmıyorum dostum lüzumsuz cevap yazma bir olur mu dostum, bak laftan anla biraz güzel güzel konuşuyorum, kuzumlu falan da değil bak, hadi yavrum, hadi güzelim, yoluna devamet sen.
Ben yeni falan değilim. Sen sadece yanlış anladın. Ona öyle söylemen komikti. Ben sen yanlış anladın diye ona gülmedim yani. Bunu demek istemiştim. Neyse artık..