trextra adlı üyeden alıntı:
Ben yeni falan değilim. Sen sadece yanlış anladın. Ona öyle söylemen komikti. Ben sen yanlış anladın diye ona gülmedim yani. Bunu demek istemiştim. Neyse artık..
Kardeşim yeni olmadığını biliyorum, (tartışma çıkaracak bir kişi daha anlamında yeni söyledim) bana gülsen de bir şey değişmez zaten, zaten öyle bir çıkışmam da olmadı , analşılan yanlış anlamalar oluyor, sen de yanlış anlıyorsun, kuzum falan konuşmaları , olmuyor böyle yani, kapatalım bu konuyu en iyisi