• 30-05-2018, 03:45:39
    #10
    kimse yokken natro olduğunu düşünürsek güvenilir mi sorusu yanlış. 1 dolara kampanya yapması güzel alırken yenileme bedelini de düşünün...

    ayrıca 120 adet domainim var farklı farklı 100 müşterime ait... 8 yıldır.

    edit: hosting konusunda tavsiye etmediğim firmadır aynı zamanda.
  • 30-05-2018, 03:49:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Godaddy den zamanın birinde cok ucuza domain almıştım yenileme geldiğinde fiyat epey tuzlu gelmişti aklıma o geldi bir an. Natro'ya hosting konusunda daha önce yaşadığım sorunlardan dolayı güveniyorum ama domain alabilirsiniz..
  • 30-05-2018, 03:53:16
    #12
    öncelikle şunun farkında olmak lazım, bir firma 1$'a domain satıyorsa bunun karşılığında sizin hosting hizmeti de almanızı veya sonraki seneler yenilemeyi de yine kendileri üzerinden yapmanızı bekler. buraya bir soru işareti bırakıp devam ediyorum.

    domain konusunda birşey diyemem ama hosting konusunda asla çalışmayacağım 3 firma sırasıyla natro, isimtescil ve godaddy. güvenlik için debian işletim sistemi kullanıyoruz deyip de debian hakkında tek kelime bilmeyen, cahillerle dolu teknik servis personelleriyle insanlığınızı tekrar sorgulayıp "ben bu dünyada neden varım? yaratılış amacım ne? uzaylılar gerçekten varmı?" gibi absürt soruları kendinize sormaya başlamanıza sebep olabilecek yegane firmalar...
  • 30-05-2018, 04:13:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    geçen gün aynı kampanyadan yararlanıp satın aldım bir sorun yaşamadım
  • 30-05-2018, 04:28:33
    #14
    Domain ucretini odedim kayit kuyruguna gecti, 5dk icinde baskalari tarafindan reglendi. 300$ satista suan domain Ertesi gun natro cevap verdi, alanadiniz baska firma tarafindan kayit edilmis gozukuyor diye bulasma allahin belalarina rezil firma
  • 30-05-2018, 05:07:59
    #15
    Kampanyadan haberim yoktu sayende 1 tane aldım , bu arada domain konusunda 7 8 yıldır en ufak problem yaşamadım. hosting konusunda fikrim yok.
  • 30-05-2018, 09:14:41
    #16
    Red
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hosting olarakta kullanıyorum domain olarakta.

    Yavaş yavaş kendilerini geliştiriyorlar.

    Zorlaya zorlaya ticketlere bakmaları gerektiğini anlatabildiğim firmadır kendileri.
    Suspend attıkları hesap için mail göndermeyi de zorlaya zorlaya öğretmeye çalıştığım firmadır.

    Hosting i bana göre başarılı. Tabi sizin ne kullandığınıza bağlı. Ben memnunum. Asp ve Php host kullanıyorum. 5-6 yıl olmuştur. Domain bazlı da çalıştım. Onda da bir sıkıntı yaşamadım.

    Türk sitelerde genel olarak whois sorgulama işlemi yapmıyorum. Bu konuda kimseye güvenmem.
  • 30-05-2018, 12:11:26
    #17
    Natro Türkiye'deki en iyi firmalardan biridir.
  • 30-05-2018, 13:40:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Domain alırım bende sürekli