Hosting olarakta kullanıyorum domain olarakta.

Yavaş yavaş kendilerini geliştiriyorlar.

Zorlaya zorlaya ticketlere bakmaları gerektiğini anlatabildiğim firmadır kendileri.
Suspend attıkları hesap için mail göndermeyi de zorlaya zorlaya öğretmeye çalıştığım firmadır.

Hosting i bana göre başarılı. Tabi sizin ne kullandığınıza bağlı. Ben memnunum. Asp ve Php host kullanıyorum. 5-6 yıl olmuştur. Domain bazlı da çalıştım. Onda da bir sıkıntı yaşamadım.

Türk sitelerde genel olarak whois sorgulama işlemi yapmıyorum. Bu konuda kimseye güvenmem.