Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hosting olarakta kullanıyorum domain olarakta.
Yavaş yavaş kendilerini geliştiriyorlar.
Zorlaya zorlaya ticketlere bakmaları gerektiğini anlatabildiğim firmadır kendileri.
Suspend attıkları hesap için mail göndermeyi de zorlaya zorlaya öğretmeye çalıştığım firmadır.
Hosting i bana göre başarılı. Tabi sizin ne kullandığınıza bağlı. Ben memnunum. Asp ve Php host kullanıyorum. 5-6 yıl olmuştur. Domain bazlı da çalıştım. Onda da bir sıkıntı yaşamadım.
Türk sitelerde genel olarak whois sorgulama işlemi yapmıyorum. Bu konuda kimseye güvenmem.