öncelikle şunun farkında olmak lazım, bir firma 1$'a domain satıyorsa bunun karşılığında sizin hosting hizmeti de almanızı veya sonraki seneler yenilemeyi de yine kendileri üzerinden yapmanızı bekler. buraya bir soru işareti bırakıp devam ediyorum.
domain konusunda birşey diyemem ama hosting konusunda asla çalışmayacağım 3 firma sırasıyla natro, isimtescil ve godaddy. güvenlik için debian işletim sistemi kullanıyoruz deyip de debian hakkında tek kelime bilmeyen, cahillerle dolu teknik servis personelleriyle insanlığınızı tekrar sorgulayıp "ben bu dünyada neden varım? yaratılış amacım ne? uzaylılar gerçekten varmı?" gibi absürt soruları kendinize sormaya başlamanıza sebep olabilecek yegane firmalar...