• 01-08-2015, 17:04:37
    #1
    Merhabalar nsde 3 adet domainim var bu ayın 8inde süreleri doluyor yenilemeye kalktım tanesi 38 dolar diyor bunları ihsye transfer etmek istiyorum nasıl yapabilirim yol gösterebilecek olan var mı?
  • 01-08-2015, 20:47:52
    #2
    hemen gir ns'ye gir transfer kodu iste. forumda bunun anlatımı da var. geçen ayın sonunda o yönergeye göre transfer yaptım. Tabii transfer kodu istemeden önce bir kilit var, o kilidi kaldır ve transfer kodunu iste ( kilidi kaldırmadan transfer kodu istersen, transfer işlemi gerçekleşmiyor) sonra transferi gerçekleştir, gelen maili onayla sonra arkana yaslan, öbür firmadaki panele geçmesini bekle. Ama şimdiden yaparsan iyi olur ! zira 4 gün civarı işlem sürüyor vaktinde işlemleri başlatıp onaylamazsan domain süresi bitti diye transfer işlemi iptal olabilir. Erkenden yapman faydanadır !..
  • 01-08-2015, 21:24:08
    #3
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hemen gir ns'ye gir transfer kodu iste. forumda bunun anlatımı da var. geçen ayın sonunda o yönergeye göre transfer yaptım. Tabii transfer kodu istemeden önce bir kilit var, o kilidi kaldır ve transfer kodunu iste ( kilidi kaldırmadan transfer kodu istersen, transfer işlemi gerçekleşmiyor) sonra transferi gerçekleştir, gelen maili onayla sonra arkana yaslan, öbür firmadaki panele geçmesini bekle. Ama şimdiden yaparsan iyi olur ! zira 4 gün civarı işlem sürüyor vaktinde işlemleri başlatıp onaylamazsan domain süresi bitti diye transfer işlemi iptal olabilir. Erkenden yapman faydanadır !..
    yaptım hocam sağolasın