Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hemen gir ns'ye gir transfer kodu iste. forumda bunun anlatımı da var. geçen ayın sonunda o yönergeye göre transfer yaptım. Tabii transfer kodu istemeden önce bir kilit var, o kilidi kaldır ve transfer kodunu iste ( kilidi kaldırmadan transfer kodu istersen, transfer işlemi gerçekleşmiyor) sonra transferi gerçekleştir, gelen maili onayla sonra arkana yaslan, öbür firmadaki panele geçmesini bekle. Ama şimdiden yaparsan iyi olur ! zira 4 gün civarı işlem sürüyor vaktinde işlemleri başlatıp onaylamazsan domain süresi bitti diye transfer işlemi iptal olabilir. Erkenden yapman faydanadır !..
yaptım hocam sağolasın