Merhabalar nsde 3 adet domainim var bu ayın 8inde süreleri doluyor yenilemeye kalktım tanesi 38 dolar diyor bunları ihsye transfer etmek istiyorum nasıl yapabilirim yol gösterebilecek olan var mı?