NetworkSolutions to IsimTescil işlemi?
7
●308
- 22-03-2015, 20:26:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kardeşim 2 hafta önce @zcode; rumuzlu arkadaştan domain aldım. Aldığım domain NS de idi ve isimtescile transfer başlattım. Hala hesabıma gelmedi. Ücretini ödedim, domain şifresini girdim. Hala bekliyorum. Bilgin olsun diye yazdım.Masterin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Illaki transfer istiyorsan, isimtescile giriş yap ve domain sorgulama kısmında Transfer seçeneğini tıkla. Gerekli adımları göreceksin. - 22-03-2015, 20:30:35Üyeliği durdurulduTeşekkür ederim, bir sonuç alırsan haberdar eder misin beni?SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-03-2015, 20:34:10Bluebays Travel ÖlüdenizTabi ki, dün bağırdım çağırdım. Sabırsızlıkla Yarını bekliyorum.
- 25-03-2015, 01:39:42Üyeliği durdurulduNedir durum abi?SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2015, 01:45:22Bluebays Travel ÖlüdenizNetwork sollutions transferi reddetmiş. Yeniden transfer işlemi başlatmak gerekiyormuş. Isimtescilde yeniden başlattı. Ayın 30unda sonuç belli olur dediler. 30unu bekliyorum.Masterin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2015, 01:51:55Üyeliği durdurulduAyın 30'una kadar bekleyelim o zaman mutlaka sonuç bekliyorum senden, teşekkür ederim.SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-03-2015, 02:00:48Bluebays Travel ÖlüdenizRica ederim. Ayın 30 U Akşamı bu konuyu Alıntı ile cevaplarsanız kesin dönüş sağlarım.Masterin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle