Masterin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba, NS'deki domainimi isimtescil'e nasıl taşıyabilirim? Firma içi aktarım çok yaptım, ama transfer kodu konusunda falan hiç bilgim yok yardımcı olabilecek var mı?
Kardeşim 2 hafta önce @zcode; rumuzlu arkadaştan domain aldım. Aldığım domain NS de idi ve isimtescile transfer başlattım. Hala hesabıma gelmedi. Ücretini ödedim, domain şifresini girdim. Hala bekliyorum. Bilgin olsun diye yazdım.

Illaki transfer istiyorsan, isimtescile giriş yap ve domain sorgulama kısmında Transfer seçeneğini tıkla. Gerekli adımları göreceksin.