Kardeşim 2 hafta önce
@zcode; rumuzlu arkadaştan domain aldım. Aldığım domain NS de idi ve isimtescile transfer başlattım. Hala hesabıma gelmedi. Ücretini ödedim, domain şifresini girdim. Hala bekliyorum. Bilgin olsun diye yazdım.
Illaki transfer istiyorsan, isimtescile giriş yap ve domain sorgulama kısmında Transfer seçeneğini tıkla. Gerekli adımları göreceksin.
Teşekkür ederim, bir sonuç alırsan haberdar eder misin beni?