• 28-01-2015, 03:43:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Namecheap bir kampanya yaptı. Domainlerini transfer edenlere 4$'a 1 sene yenileme verdi. 8 saat içinde Godaddy'den 28.000 domain Namecheap'e aktarılmış. Ben de Godaddy'deki domainleri Namecheap'e aktarmak için login oldum. Godaddy domainler aktarılmasın diye domain panelini deaktif etmiş. Sorun var filan diyor ama hikaye, bilerek kapatmışlar. Millet domainlerini taşımasın diye. Kampanyası bitiyor 2 saat sonra Namecheap'in ama ben yine de Godaddy'deki tüm domainleri taşıyacağım. Bundan sonra 1$'a domain kayıt edip 3 ay sonra Namecheap'a taşıyacağım. Zarar etsin Godaddy
  • 28-01-2015, 03:47:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    GoDaddy'den ben de çok çektim, nedensizce domainimi sildiler.
  • 28-01-2015, 03:47:29
    #3
    Şuan yaptıkları hiç etik değil ki bu kampanyada her domain transferinde $1 sosyal sorumluluk projelerine para aktarılıyor, sanırım günü böyle kapatacaklar.
  • 28-01-2015, 04:01:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Sistemi gelen tepkiler üzerine yeniden aktif ettiler. Şaka gibi, ABD'de dava açsa birileri bu adamlara milyon dolar alırlar
  • 28-01-2015, 04:04:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Herkes birşeyler yapıyor işte....
  • 28-01-2015, 04:08:47
    #6
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sistemi gelen tepkiler üzerine yeniden aktif ettiler. Şaka gibi, ABD'de dava açsa birileri bu adamlara milyon dolar alırlar
    Göstermelik bir panel değişikliği yapmışlar, nameserverlar ana panelden iç sayfaya girmeden değişitirilebiliyor artık
  • 28-01-2015, 06:34:27
    #7
    Benzer işlemi galiba şuanda İHS yapıyor. Whois deaktif etme kısmı yönetici bilgileri kısmından kaldırılmış. Hoş, yine de transferi başlattım, elbet açacaklar o kısmı.
  • 28-01-2015, 11:12:33
    #8
    Godaddy büyük firma ancak bazı sıkıntıları var tabi. Önceden daha kötüydü Türkçe destek ekibi yoktu.
  • 28-01-2015, 11:18:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Adwordsmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godaddy büyük firma ancak bazı sıkıntıları var tabi. Önceden daha kötüydü Türkçe destek ekibi yoktu.
    Yav kardeşim burak Türkçe destek ekibini, sorun çıkarmayan firma lazım. Sorun çıkmayan firma olsa, destek ekibinede gerek olmaz. Birde ödüllü vs vs diye övünüyorlar.