Namecheap bir kampanya yaptı. Domainlerini transfer edenlere 4$'a 1 sene yenileme verdi. 8 saat içinde Godaddy'den 28.000 domain Namecheap'e aktarılmış. Ben de Godaddy'deki domainleri Namecheap'e aktarmak için login oldum. Godaddy domainler aktarılmasın diye domain panelini deaktif etmiş. Sorun var filan diyor ama hikaye, bilerek kapatmışlar. Millet domainlerini taşımasın diye. Kampanyası bitiyor 2 saat sonra Namecheap'in ama ben yine de Godaddy'deki tüm domainleri taşıyacağım. Bundan sonra 1$'a domain kayıt edip 3 ay sonra Namecheap'a taşıyacağım. Zarar etsin Godaddy